Informații

9 Surse de Inspirație pentru Non-profit Povestiri

„Dacă poveștile sunt toate despre produse si servicii, care nu spune o poveste. Este o broșură. Da-te permisiunea de a face povestea mai mare.”Jay Baer

Povești minunate fac povestea „mai mare”, deoarece acestea se alăture oameni împreună. În impact social spațiu, care înseamnă a merge dincolo de simpla vorbind despre problema te adresezi și ce programe sunt parte a soluției. Cu adevărat stabilește legături între oameni, de multe ori lumi în afară, aveți nevoie pentru a spune o poveste, și aveți nevoie pentru a lovi o coardă.

Cu toate acestea, după un timp, ceva la fel de emoțional condus ca povestirea poate începe să se simtă laborioasă și contrived. Să-l păstrați autentice, reale, și de impact, trebuie să continuu să respire viață nouă în poveștile tale—și acest lucru înseamnă căutarea de noi surse de inspirație.

De a veni cu idei noi nu trebuie să fie la fel de greu ca s-ar putea suna. Mai degrabă decât să dezvolte în întregime noi concepte și povești, ia în considerare ceea ce trucuri mici și unghiuri noi puteți lua, cum ar fi o schimbare de punct de vedere, de a schimba conversația și amintește-ți de suporteri ce cauza are nevoie de sprijin.

Aici sunt nouă locuri pentru a găsi inspirație pentru a spune non-profit. Până la sfârșitul anului această listă, veți fi gata să se confrunte cu ecran de computer și să declare: „Nu azi, pagină goală. Nu azi.”

Fondatorul Dvs.

Incepand de o organizație non-profit este o mulțime ca în război. O mare merge în decizia de a începe și de obicei sunt catalizarea evenimente care duc până la ea. Fondator al organizației a fost probabil introdus de circumstanțe extraordinare care au condus la alegerea lor de a ridica bannere lor pentru cauza ta.

Descrie punctul de cotitură pentru fondator. Identifica momentul în care a provocat-le să se ridice și să spună, „Destul este destul”. Procesul de gândire care le-a adus aici este probabil același proces de gândire care va împuternici pe cineva să contribuie la cauza.

În timp ce este comună pentru a vedea o organizație de origine poveste pe site-ul lor, te poate împinge plicul și a obține de creatie cu ce ai spus fondatorul povestea lui. De exemplu, în acest post pe care Scott Harrison scris pentru Părintească, el oferă un cont personal de transformare de-a lungul anilor și ce are de-a face cu cauza lui.

Pro sfat: În plus față de obținerea povestea direct din gura calului, ia în considerare intervievarea cineva foarte aproape de fondator, cum ar fi soțul / soția sau membru de familie. Cum au observat transformarea în fondator ca el sau ea a început această călătorie?

Beneficiarii Dvs.

De cercetare în jurul valorii de victimă identificabilă afecta și rolul său în acțiuni caritabile ne-a arătat puterea de a spune povești individuale, față de concentrându-se pe un grup mai mare. Mentinerea de relatii stranse cu beneficiarii dvs. ori de câte ori este posibil nu numai de a reaprinde pasiune personală pentru cauza ta, dar, de asemenea, reaprinde-ți susținători.

Încercați un nou unghi: Du-te dincolo de punerea beneficiarilor în centrul atenției și să le treacă la microfon. Mai degrabă decât a spune publicului un individ povestea lui, arată-i-o personal.

Personalul

Oamenii care lucrează pentru organizația dumneavoastră (atât angajați și voluntari) pot juca un rol important în povestirea ta. Mai degrabă decât doar evidențierea munca pe care o face posibilă, prezenta lor personale conexiuni pentru organizația dumneavoastră. Acest lucru va umaniza organizației și a personalului în ochii publicului și de a le face potrivite.

Haltere pentru Sâni personalului pagină este un mare exemplu de cum puteți partaja detalii despre membri ai personalului pentru a pune în lumină personalitatea lor și ceea ce ei stau pentru.

Cultura Populară

Puteți, de asemenea, uită-te la cultura populară pentru a inspira povestiri în marketing și comunicații. De exemplu, Sânge: Apa s-a inspirat din popularul serial HBO, Game of Thrones, pentru timpul lor-a bazat campania denumită „Joc Real of Thrones”. Cu acest inteligent de referință au drept scop de a ridica destui bani în 24 de ore pentru a instala 21 latrine în Rwanda.
Sânge: Apă utilizează, de asemenea, cultura populară referințe în strategia social media. Ei de multe ori de a participa în trend hashtag-uri precum #TBT (intoarcere joi) care să le permită să-și continue povestea organizației într-o relevante cultural și inima usoara.

Cărți și Film

Dacă ești un povestitor, ești un scriitor în unele aspect. Un lucru scriitori sunt în mod constant sfătuiți să fac pentru a perfecționa ambarcațiunile lor este de a citi. Pentru a fi un all-star povestitor, aveți nevoie pentru a fi un all-star povestea de consum. Dacă stai jos pentru o vara de bestseller-uri sau de a lua timp pentru a viziona, de fapt, reclame timpul ABC Burlacelor (secretul tău e în siguranță cu noi), nu există nici o lipsă de oportunități de a consuma povești. Ține un ochi pentru diferite tipuri de povești și te întrebi ce le face eficiente. Acest lucru va ajuta nu numai să crească ca un povestitor, aceasta va provoca, de asemenea, să continuu concepe.

Străini

Poate că mama ta ți-a spus să nu vorbesc cu străinii, dar ca un non-profit, se apropie de noi persoane fizice o mare parte din joc. Data viitoare când te afli într-o conversație cu cineva care este nou la organizația dumneavoastră, rămâne conștient de cum te-cadru de discuție. Păstrați aceste lucruri în minte:

Ce ai alege să le spun despre primul?
Sunt surprins de către oricare dintre informațiile pe care le împărtășesc?
Ce întrebări pun?

Un nou-venit perspectivă poate fi o sursă valoroasă de inspirație pentru organizația dumneavoastră. Lor proaspete ochii pot oferi un set unic de obiectiv nu a fost găsit în rândul personalului sau existente suporteri.

Suporteri

Personalul și beneficiarii nu sunt singurii cu conexiuni personale pentru cauza ta. Mulți dintre suporteri au, de asemenea, legături emoționale pentru organizația dumneavoastră. Probabil ați observat câteva „super-fani” care în mod regulat semn până la strângerea de fonduri, dona, sau să se angajeze cu tine și cu alții pe social media. De ce nu da aceste susținători ai un telefon și să-i cunoască? Întrebați ce îi determină să se angajeze cu organizația dumneavoastră. Doar ca personalul e bios-ul va ajuta publicul să se refere, schimbul de ceea ce vei descoperi despre suporterii vor ajuta pe noii veniți să înțeleagă de ce ar trebui să se implice.

Colegii Dumneavoastră

Charles Caleb Colton faimoasa a spus, „imitația este cea mai sinceră formă de flatare.”

În non-spațiu, un număr tot mai mare de organizații înțeles că o colaborare este esențială pentru a realiza cel mai mare impact posibil. Organizațiile te uiți în sus să fac o muncă incredibilă. În multe privințe, nu este nevoie să reinventeze roata. În timp ce este important să se diferențieze organizația dvs., puteți lua cele mai bune practici de la colegii dumneavoastră și să se inspire din munca lor pentru a vă informa ta.

Uneori, obtinerea perspectivă proaspătă și consiliere este la fel de simplu ca obtinerea pe telefon. Ajunge la organizații din interiorul și în afara de propria ta rețea pentru a înțelege ceea ce funcționează bine pentru ei, ceea ce nu are, și ceea ce ei sunt încântați să încerce să se implice în comunitatea lor.

O Sursă De Inspirație Bord

Ca ai explora diferite surse de inspirație, ia în considerare stocarea lor într-un singur loc. S-ar putea crea un consiliu fizic în birou și-l decora cu imprimate citate și imagini. Sau ai putea folosi un instrument, cum ar fi Pinterest pentru a vă ajuta să rămâneți organizat și de grup conținut de inspiratie vin peste on-line. Indiferent de forma pe care o ia, o sursă de inspirație bord vă va oferi un loc pentru a porni atunci când te simți la o pierdere pentru idei.

Data viitoare când te-ai blocat, utilizați aceste nouă surse pentru a informa de marketing și strategia de comunicare și de a crea povești care rezonează cu publicul și mutați-le să se angajeze. Unde altundeva poti inspira pentru dvs. non-povestiri? Vă rugăm să ne anunțați în comentarii de mai jos.