Uncategorized

Cum Influenta Social Media Poate Ajuta Organizația Dvs. Sectorul non-profit

Sectorul non-profit
Ai fost vreodată scroll prin newsfeed-ul și non-profit am văzut o fotografie de o celebritate care deține ceva ca sectorul vitamine sau cele mai noi ceaiul de detoxifiere și a crezut că, „Hmm? Mă întreb dacă le-am comandat, mi-ar arata cum se face?” Bine ați venit în lumea de influenta social media. Este ultimul și cel mai bun mod de a face o pata mare cu produse. Ca organizații non-profit, nu s-ar putea folosi celebrități, dar sigur putem folosi membrii comunității noastre pentru a face la fel de mare de o pata, daca nu mai mare.Un social media influencer este, în esență, cineva cu un text mare pe platformele de social media, care are non-profit capacitatea de a influența urmașii lor. Ca o tactica de marketing, se folosesc de acest lucru pentru a convinge publicul lor de a cumpăra sau de a folosi un produs sau serviciu.Un articol de pur și Simplu Măsurată redus influență până la trei caracteristici care dau de cineva care influențează putere: ajunge, de rezonanță și de relevanță. Cu acestea, influencer este capabil de a posta pe social media și se bazează pe adepții lor să ia măsuri.

În lumea non-profit, influenta social media poate ajuta garner donații, voluntari, sau o mai „slacktivist” stil de sectorul sprijin ca de conștientizare. Am văzut cum chiar și animalele pot deveni factori de influență. Mai adorabil Chiweenie cu o mare overbite, Ton, sectorul non-profit folosit recent faima si celebritate pentru a încuraja adepții săi să doneze pentru organizații non-profit care beneficiază de bunăstare a animalelor.Avem o multime de sfaturi despre cum puteți folosi social media pentru dvs. non-profit de avantaj, dar când vine vorba de utilizarea unui influencer pentru a ajuta organizația dvs. non-profit, aici sunt unele mai multe.Identifica cine influenta social media sunt în comunitatea ta.”Comunitatea ta” poate însemna mai multe lucruri: sistemul de locale, organizații non-profit în zona dumneavoastră, online de nișă pentru cauza ta sau sectorul nonprofit în general. A avea o prezență în social media este necesar pentru acest lucru, astfel încât asigurați-vă că non-profit este pe mai multe platforme. Afla cine este obtinerea cele mai multe răspunsuri la posturile lor și cum au făcut-o.

Sectorul non-profit

După tuning pentru care non-profit cel mai important postere sunt în comunitatea ta, încercați sectorul non-profit să dezvolte o relație cu ei. Începe prin participarea la evenimente cu ei sau etichetarea lor în posturi on-line. Sunt șanse, sunt la fel de pasionati cauza ca tine și-ar plăcea să lucreze cu tine pentru a afla modul în care acestea pot contribui la o mai bună.Fii clar cu privire la cer.E important să fii sincer cu ceea ce vrei. Fie clare și detaliate—la urma urmei, e care beneficiază de tine—dar păstrează în minte faptul că acestea sunt de a face propriile lor lucru. Începe cu o sarcină mică, care va avea puțin timp sau efort din partea ei. Ca relatia ta creste, deci, se poate cere.Deci, sa recapitulam. Influenta Social media poate ajuta să spori de strângere de fonduri sau de a ajunge la noi categorii de oameni, aceasta poate fi o modalitate eficientă de a vă ajuta să atinge obiective non-profit și este o piesă importantă de ansamblu strategia de campanie. Cu aceste instrumente, tu esti bine să plec. Găsiți influență și începe angajarea.